Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
În data de 7 04 2024 am achiziționat de la un magazin,, Splend'or " o brățară de argint. A doua zi am revenit pentru a returna brățară și a-mi recupera suma de bani. Mi s-a adus la cunoștință ca nu mi se returnează suma de bani, în contul sumei sa achiziționez alt produs, aceasta fiind politica magazinului. Cum pot sa recuperez suma de bani?
Trebuie sa stiti ca exista o diferenta majora intre cumpararea unui produs dintr-un magazin de ne net si cumpararea aceluiasi produs dintr-un magazin care exista fizic. In cel de-al doilea caz nu exista un drept de returnare a produsului fara sa fie motivata de neconformitatea acestuia. Cu alte cuvinte, daca cumparati de la Splend'or online o bratara o puteti retrurna fara motiv si sunt obligati sa va remita banii. Daca o cumparati din magazinul din Mall al Splend'or puteti cere returnarea banilor daca si numai daca bratara are defecte, nu este din materialul prezentat, are gramaj mai mic, sau are un alt motiv de neconformitate.
Returnare produs
francisk
Am achizitionat un covor dintr-un magazin de covoare. Cand am ajuns acasa am constatat ca produsul este prea mic si am hotarat sa-l returnez. Am incercat sa ... (vezi toată discuția)