Buna ziua! Sunt inginer contructor debutant si am fost angajata unei firme de constructii cu contract de munca incheiat pe perioada determinata de 6 luni. Dupa 3 luni, din motive bine intemeiate, am decis sa imi dau demisia. Deoarece am avut si o oferta de munca "de azi pe maine" pe care nu o puteam refuza am plecat cu demisie fara preaviz. Dar nu asta ar fi problema. Problema este ca directorul firmei (patronul) are o ambitie sa nu-mi dea cartea de munca. Mentionez ca din luna Iulie pana in prezent nu mai lucrez acolo si n-au de gand sa-mi elibereze cartea de munca. Din surse proprii am aflat ca nu sunt probleme legate de C.M. (contractul este incheiat si mentionat in C.M.). Stiu ca nu este legal sa-mi tina blocata cartea de munca, dar nu stiu ce am de facut. Va multumesc anticipat pentru sfaturi!
s-ar putea sa nu aveti carnet de munca(carnetul acela maron) si atunci nu este nici o problema. mergeti la ITM-ul de care apartineti si solicitati adeverinta de vechime pe care o pastrati pentru inscrierea ulterioara a vechimii in carnet. daca totusi aveati carnet sau vi l-a facut angajatorul , iarasi s-ar putea sa fie la ITM si nu la angajator, asa ca ar trebui sa va interesati. daca nu e nici unul din cazurile precedente, faci cerere pentru eliberarea carnetului de munca, inregistrata la societate si solicitati raspuns. daca nu va rawspunde in 30 de zile puteti sa-l reclamati la ITM deoarece acest document este personal si nu al societatii