avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 421 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajatorul refuza returnarea cartii de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajatorul refuza returnarea cartii de munca

Buna ziua! Sunt inginer contructor debutant si am fost angajata unei firme de constructii cu contract de munca incheiat pe perioada determinata de 6 luni. Dupa 3 luni, din motive bine intemeiate, am decis sa imi dau demisia. Deoarece am avut si o oferta de munca "de azi pe maine" pe care nu o puteam refuza am plecat cu demisie fara preaviz. Dar nu asta ar fi problema. Problema este ca directorul firmei (patronul) are o ambitie sa nu-mi dea cartea de munca. Mentionez ca din luna Iulie pana in prezent nu mai lucrez acolo si n-au de gand sa-mi elibereze cartea de munca. Din surse proprii am aflat ca nu sunt probleme legate de C.M. (contractul este incheiat si mentionat in C.M.). Stiu ca nu este legal sa-mi tina blocata cartea de munca, dar nu stiu ce am de facut. Va multumesc anticipat pentru sfaturi!

Cu stima, Veronica
Cel mai recent răspuns: Krissia . , Alte profesii 14:54, 27 Octombrie 2006
Dragii mei, va multumesc pentru nenumaratele sfaturi! Am mai acumulat cateva cunostinte de specialitate B-). Vreau sa va spun ca am actionat impotriva firmei respective prin intermediul I.T.M.-ului. I-am depus o sesizare. Sa vedem ce va urma. Va tin la curent.
După lupte seculare, :D se pare că am ajuns la un numitor comun. Dacă te interesează problematica de dreptul muncii încearcă să găseşti un răspuns argumentat la speţa postată pe forum perioada contractuală.
O să îţi mai propun si alte speţe interesante.
B-) Alben. Nu este vorba despre abuz de incredere ci despre abuz in serviciu :))

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură