avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cai de comunicare intre asociatie si proprietar . Cum ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cai de comunicare intre asociatie si proprietar . Cum se poate ...

Cai de comunicare intre asociatie si proprietar .
Cum se poate adresa un proprietar catre asociatie ? Este normal ca asociatia sa afiseze caile de comunicatie catre ea ? Este obligata sa faca acest lucru ?
Administratorul , care probabil are contract cu asociatia , are adresa de posta electronica . Acesta adesa se poate folosi de proprietar pentru a se adesa adociatie ? Adresa administratorului trebuie sa fie vizibila pentru proprietari ?
Cel mai recent răspuns: anatiti , utilizator 15:58, 3 Iulie 2024
1 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Legea nu prevede afisarea vreunui email care sa fie recunoscut oficial.
Abia acum in discutiile de modificare a legii se include posibilitatea ca emailulsa fie recunoscut oficial ca adresa de comunicare.
Pana atunci puteti cere lamuriri scrise pe foi cu sau fara scrisoare de recomandare, daca verbal nu va sunt suficiente explicatiile.
Sa ma adresez cu hirtie .
Si hirtia unde sa o predau ca sa am dovada ca am dat notificarea ? Nu exista un loc de inregistrare ; incercarea de a face 2 hirtii si pe una sa se semneza de primire un exemplar ; dar cine semneaza ca s-a primit , deoarece administrarea se face prin o firma ?
1 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ori o inmanati personal si da pe o copie a da un nr de inregistrare ori o trimiteti recomandata cu posta,
In cazul al doilea s-ar putea sa va dea si ei raspuns recomandat cu posta si va baga costurile dv la intretinere.
Ce fel de notificare doriti sa faceti? ca scoateti o persoana de intretine ? ca sa repare ceva sa ce ?
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dvs. nu aveti "treba" cu administratorul, ci cu conducerea as. proprietari, mai bine-zis cu presedintele.
Daca in cadrul asociatiei aveti un sediu, acolo unde administratorul isi face activitatea, procedati cum vi s-a sugerat de catre @w_v_w_v, sau asa cum ziceti, faceti doua exemplare, unul il predati, al doi-lea semnat de primire de catre admin (daca acesta il primeste).
Dar in ce tzara se intampla chestiile astea, doamna?
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Eu , ca si proprietar, ar trebui sa am posibilitate de comunicatie, de la mine catre asociatie . Si normal , ar trebui sa fie afisate caile de comunitatie . Din pacate nu exista nimic , Nu stiu cum se poate comunica cu asociatia , nu stiu ce adresa are asociatia ca sa scriu o scrisoare .
Exista vreo obligatie in acest sens , din partea asociatiei ?
Ultima modificare: Duminică, 30 Iunie 2024
laura1016, utilizator

Alte discuții în legătură

Ce inseamna gev gev Buna ziua, va rog sa-mi spuneti referitor la L.196/2018 art.57 lit.m) ce inseamna \"datele de contact ale administratorului, ale membrilor comitetului executiv ... (vezi toată discuția)
Daca presedintele unei asociatii este singurul care are acces ... Vali P. Vali P. Daca presedintele unei asociatii este singurul care are acces la adresa de mail facuta special pentru acea asociatie, iar administratorul si cenzorul nu au ... (vezi toată discuția)
Bună ziua! În luna iunie am sunat la distrigaz, sa sesizez ... Neagu Camelia Neagu Camelia Bună ziua! În luna iunie am sunat la Distrigaz, sa sesizez întreruperea gazului de doua zile, după ce am contactat administratorul Asociației de locatari, ... (vezi toată discuția)