Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cai de comunicare intre asociatie si proprietar .
Cum se poate adresa un proprietar catre asociatie ? Este normal ca asociatia sa afiseze caile de comunicatie catre ea ? Este obligata sa faca acest lucru ?
Administratorul , care probabil are contract cu asociatia , are adresa de posta electronica . Acesta adesa se poate folosi de proprietar pentru a se adesa adociatie ? Adresa administratorului trebuie sa fie vizibila pentru proprietari ?
w_v_w_v
Utilizator 1din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Legea nu prevede afisarea vreunui email care sa fie recunoscut oficial.
Abia acum in discutiile de modificare a legii se include posibilitatea ca emailulsa fie recunoscut oficial ca adresa de comunicare.
Pana atunci puteti cere lamuriri scrise pe foi cu sau fara scrisoare de recomandare, daca verbal nu va sunt suficiente explicatiile.
Sa ma adresez cu hirtie .
Si hirtia unde sa o predau ca sa am dovada ca am dat notificarea ? Nu exista un loc de inregistrare ; incercarea de a face 2 hirtii si pe una sa se semneza de primire un exemplar ; dar cine semneaza ca s-a primit , deoarece administrarea se face prin o firma ?
w_v_w_v
Utilizator 1din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Ori o inmanati personal si da pe o copie a da un nr de inregistrare ori o trimiteti recomandata cu posta,
In cazul al doilea s-ar putea sa va dea si ei raspuns recomandat cu posta si va baga costurile dv la intretinere.
Ce fel de notificare doriti sa faceti? ca scoateti o persoana de intretine ? ca sa repare ceva sa ce ?
Adam Grecu
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Dvs. nu aveti "treba" cu administratorul, ci cu conducerea as. proprietari, mai bine-zis cu presedintele.
Daca in cadrul asociatiei aveti un sediu, acolo unde administratorul isi face activitatea, procedati cum vi s-a sugerat de catre @w_v_w_v, sau asa cum ziceti, faceti doua exemplare, unul il predati, al doi-lea semnat de primire de catre admin (daca acesta il primeste).
Dar in ce tzara se intampla chestiile astea, doamna?
laura1016
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Eu , ca si proprietar, ar trebui sa am posibilitate de comunicatie, de la mine catre asociatie . Si normal , ar trebui sa fie afisate caile de comunitatie . Din pacate nu exista nimic , Nu stiu cum se poate comunica cu asociatia , nu stiu ce adresa are asociatia ca sa scriu o scrisoare .
Exista vreo obligatie in acest sens , din partea asociatiei ?
Ce inseamna
gev
Buna ziua, va rog sa-mi spuneti referitor la L.196/2018 art.57 lit.m) ce inseamna \"datele de contact ale administratorului, ale membrilor comitetului executiv ... (vezi toată discuția)