Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua. Am și eu o problema cu o vacanta achiziționată de la o agenție de turism din România. Vând o oferta la o camera complet utilata în centrul stațiunii Sunny Beach (Bulgaria)am achizitionat pachetul cu aproape 3 luni inainte.Când a trebuit sa întru în locație conform termenilor contractuale ,mam trezit ca nu mai au camere și am fost relocat la un alt hotel la 1.3km distanta și fără a mai avea camera utilata ,cei de la agenția din România tot îmi spuneau ca vorbesc cu cei din Bulgaria mau tot trimis pe la recepție am pierdut timp pe acolo dar degeaba ,nu am fost mutat sau sa primesc o camera utilata (bucătărie, mașina de spălat,etc ) menționez ca vacanta era 12 nopți, 13 zile. Ce pot face ?
Sesizați ANPC în ceea ce privește agenția din România.Incepeti o corespondenta pe mail cu agenția din România,cu hotelul din BzG în care va exprimați nemulțumirea(aveți nevoie de probe pt a face dovada demersurilor și a nemulțumirii dvs)
Discriminare ????
Cocollino
As vrea sa va adresez o intrebare....DE 100 PUNCTE...
Intrucat in ultima vreme ma intalnesc tot mai des cu astfel de situatii in dorinta mea de a achizitiona ... (vezi toată discuția)