avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 837 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plata orelor suplimentare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plata orelor suplimentare

Lucrez ca gestionara la o firma de distributie si de f multe ori am ramas la serviciu peste program.Pana acum nu am primit nimic peste salariu.Unde trebuie sa ma adresez? Mentionez ca am evidenta orelor peste program in pontaj
Cel mai recent răspuns: sevda968 , utilizator 13:42, 7 Februarie 2010
Inprimul rand ar trebui sa discutati cu angajatorul si sa solicitati plata orelor suplimentare.
Puteti sesiza ITM....car ii va pune in vedere sa va plateasca orele suplimentare, in caz contrar riscand sanctiuni contraventionale.
Si daca angajatorul tot nu va plateste, va ramane solutia sa va adresati instantei de judecata; in speta competenta apartine tribunalului, fiind un litigiu de munca.
Sunt intru totul de acord cu Rodica!
Discutati mai intai cu angajatorul iar apoi , in cazul in care nu ajungeti la o intelegere pe cale amiabila , adresati-va ITM ”!
Succes!
:)
Multumesc frumos pt informatie.Chiar daca m-as adrsa la ITM, atat eu si colegii mei nu cred ca am rezolva problema.Este o mare firma din tara si are puncte de lucru in toata tara, nu cred ca vom avea vreo sansa.Problema platii orelor suplimentare ar trebui cred eu discutata de catre mamagerul diviziei dld .Sincera sa fiu nu cunosc angajatorul, ci doar un reprezentant al acestuia.Mai multe nu va pot spune, mi-e teama .Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ore suplimentare neplatite sorin_oo7 sorin_oo7 Lunar lucrez aproximativ 280 de ore si nu mi se platesc deloc orele suplimentare desi sunt obligat "verbal" sa lucrez circa 11 ore pe zi (in contract scrie ca ... (vezi toată discuția)