Locuiesc în București de mulți ani, dar în ultima vreme am observat că am ajuns să stau fără apă caldă aproximativ 40% din an. De exemplu, în luna august am avut două săptămâni în care apa caldă a fost oprită și o săptămână în care apa caldă nu funcționa în parametrii normali. Cam așa a fost situația în toate lunile de când locuiesc la adresa curentă.
Întrebarea mea este: chiar nu există nimic legal care să îmi permită să fac ceva în privința aceasta?
Adică, cât timp pot cei de la RADET să mă lase fără apă caldă pe an? Când se consideră că nu își îndeplinesc condițiile contractuale?
Beneficiez de apă caldă, sau nu, de la punctul RADET PT: V.S. Sud, care, sincer, de ceva timp este mai mult oprit decât funcțional. Pot să furnizez date specifice dacă mă apuc să cercetez.
Iti inteleg revolta, fiind in aceeasi situatie , insa ar trebui sa intelegem ca nu e cineva rau la Radet care nu vrea sa ne dea apa calda ca asa " vrea muschii lui " , ci pt ca se efectueaza reparatii majore la distributia apei calde, care ne vor fi de folos in iarna . Parerea mea e ca mai bine facem un efort vara pe temperaturi mari decat sa venim zgribuliti iarna si sa nu avem apa calda pt un dus. Sezonul rece care a trecut, in zona in care stau cel putin, nu prea am simtit lipsa apei calde fata de alte ierni . In alta ordine de idei, daca nu lucreaza vara la inlocuirea tevilor vechi, cand s-o faca ? Nu le tin partea, ca nu am de ce, dar de-a lungul timpului am incercat sa ma informez