Bună seara!
Este vorba despre o situație cu un magazin de renume din România de la care a fost achiziționat un sistem de duș.
Sistemul respectiv a fost dus în service în cadrul garanției din cauza unor defecțiuni apărute. După ce am luat sistemul din service s-a constat faptul că doar una dintre probleme fusese rezolvată, cealaltă defecțiune, probabil, nici măcar verificată. S-a lăsat sistemul pentru a doua oară în service pentru soluționare, iar cànd am fost chemați să îl preluăm ni s-a predat produsul cu urme de zgârieturi, de uzură, care par să fi fost făcute în urma unei folosiri de îndelungată(cel mai probabil sistemul respectiv a fost înlocuit cu un alt sistem second). Am refuzat să luăm produsul în starea respectivă deoarece știm sigur că nu este cel lăsat de noi, ci un produs înlocuit cu unul foarte uzat, dar funcțional. Doamna de la service a spus că nu avem nicio șanșă dacă o să încercăm să facem vreo plângere deoarece este cuvântul nostru împotriva cuvântului lor, iar noi nu avem nicio dovadă care să ne susțină cele reclamate. Doamna a insistat să il luăm așa pentru că este funcțional, chiar dacă este tot zgâriat și că nu ar trebui să conteze cum arată cât timp funcționează. Atâta timp cât noi nu avem vreo dovadă cum arăta produsul respectiv când a fost lăsat în service, în afară de un videoclip în care s-a prezentat problema care persista, există vreo soluționare legală?
Dvs ați reclamat nefuncționarea; s-a rezolvat. Acum e vorba de aspect, care e subiectiv. Verificați dacă aspectul este inclus în parametrii de conformitate, privind fișa tehnică sau materialele publicitare. În acest caz veți putea invoca și această neconformitate