avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună seara! Este vorba despre o situație cu un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună seara! Este vorba despre o situație cu un magazin de renume ...

Bună seara!
Este vorba despre o situație cu un magazin de renume din România de la care a fost achiziționat un sistem de duș.
Sistemul respectiv a fost dus în service în cadrul garanției din cauza unor defecțiuni apărute. După ce am luat sistemul din service s-a constat faptul că doar una dintre probleme fusese rezolvată, cealaltă defecțiune, probabil, nici măcar verificată. S-a lăsat sistemul pentru a doua oară în service pentru soluționare, iar cànd am fost chemați să îl preluăm ni s-a predat produsul cu urme de zgârieturi, de uzură, care par să fi fost făcute în urma unei folosiri de îndelungată(cel mai probabil sistemul respectiv a fost înlocuit cu un alt sistem second). Am refuzat să luăm produsul în starea respectivă deoarece știm sigur că nu este cel lăsat de noi, ci un produs înlocuit cu unul foarte uzat, dar funcțional. Doamna de la service a spus că nu avem nicio șanșă dacă o să încercăm să facem vreo plângere deoarece este cuvântul nostru împotriva cuvântului lor, iar noi nu avem nicio dovadă care să ne susțină cele reclamate. Doamna a insistat să il luăm așa pentru că este funcțional, chiar dacă este tot zgâriat și că nu ar trebui să conteze cum arată cât timp funcționează. Atâta timp cât noi nu avem vreo dovadă cum arăta produsul respectiv când a fost lăsat în service, în afară de un videoclip în care s-a prezentat problema care persista, există vreo soluționare legală?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 12:04, 5 Septembrie 2024
Dvs ați reclamat nefuncționarea; s-a rezolvat. Acum e vorba de aspect, care e subiectiv. Verificați dacă aspectul este inclus în parametrii de conformitate, privind fișa tehnică sau materialele publicitare. În acest caz veți putea invoca și această neconformitate

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs inlocuit cu unul defect fizic umnut umnut Buna ziua, Relativ recent, un produs IT a fost trimis in garantie, in urma careia magazinul l-a solutionat prin inlocuirea cu un produs identic, care ... (vezi toată discuția)
Returnarea unu obiect cumparat delcaru delcaru Buna seara!Ajutati-ma va rog, deoarece m-am incurcat in hatisul legilor privind legislatia consumatorului.Am cumparat o cada de baie in urma cu 5 zile, si ... (vezi toată discuția)
Tv cumparat online, defect Mihaiela-Alina Mihaiela-Alina In data de 27.02.2018, am facut o comanda de pe site Ideall. ro pt un televizor. Am primit coletul in data de 28.02.2018. Coletul a fost verificat, nu prezenta ... (vezi toată discuția)