avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna! Parintii mei sunt divortati din anul 2005. Eu am ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna! Parintii mei sunt divortati din anul 2005. Eu am ramas ...

Buna!
Parintii mei sunt divortati din anul 2005. Eu am ramas la mama, iar tatal meu s-a recasatorit, avand in prezent inca 2 copii (3 in total). Imi trimite pensia alimentara in continuare deoarece sunt studenta. El locuieste si lucreaza in Germania, dar as vrea sa depun o cerere de majorare a pensiei alimentare pentru ca primesc doar 150€. Am citit un articolin in care scria ca s-au majorat toate pensiile alimentare anul acesta.
Ultima modificare: Duminică, 8 Septembrie 2024
Beatrice8117, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 14:32, 8 Septembrie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cautati intai un articol unde scrie ca au crescut salariile:)
Ca sa se mărească pensia, trebuie sa dovediti 2 lucruri, ca salariul tatalui a crescut și ca nevoile dvs au crescut de cand s-a stabilit vechea pensie.
Tatal poate cere micșorarea pensiei dacă de cand s-a stabilit aceasta pensie, el a mai facut copii și ii are în întreținere.
Sunt de părere ca pana la instanta, sa încercați sa obtineti mai multi bani cu vb bună.
Procedura cu străinătatea dureaza, terminați facultatea pana la un rezultat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara Angela71 Angela71 Buna ziua sunt divortata din 2011 , tatal copiilor lucreaza cu acte legale avand si o firma in germania mentionez ca la data divortului aveam 5 copii minori ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara ramona_1984 ramona_1984 Buna ziua, Sunt divortata de 4 ani, in urma divortului copilul a ramas la mine si fostul sot a fost obligat la plata unei pensii de intretinere, in cuantum de ... (vezi toată discuția)