Am o experienta cu banca RAIFFEISEN unde se pare ca procedurile de lucru sunt inspirate de la tiganii camatari. Am furnizat la incheierea unui contract pentru un credit de consum (28% dobinda!!!!) numarul meu de telefon. Acel numar a trecut pe o firma si ei suna sa ma hartuiasca in continuu. Cand am lasat telefonul, era specificat ca pentru comunicari de catre banca, nu pentru hartuire!
E o mare diferenta. Unde se poate reclama acest fapt? Oricum nu mai vorbesc la telefon, pentru ca imi cereau si date de identificare si am refuzat sa le spun prin telefon, normal. Sa scrie, daca au ceva de spus. Asa, oricine poate telefona si spune ca e de la banca si in plus, fac un abuz cu telefonatul la mine la orice ora pentru hartuire.
In alta ordine de idei, am intarziat cu niste plati la ei pentru ca erau sumele in crestere vertiginoasa si intr-o luna am solicitat informatii si nu am platit suma minima. Nici acum nu inteleg de unde le scot, care sunt calculele pe care le fac. Pentru o plata de, spre ex. ,560 ron, luna urmatoare am avut de plata 1700, luna asta 2300 ron!!!!
Aveti idee, cine ar putea sa ma ajute sa calculeze daca ce imi solicita ei e suma corecta? Le-am cerut in scris niste explicatii din care nu am priceput nimic, comisioane si alte comisioane si dobinzi.
Nu am absolut deloc incredere in aceasta banca, cu atit mai mult cu cit ne treateaza ca pe niste hoti si isi permit sa dea buzna prin telefon mereu, hartuind.. Am dat datele actualizate din CI, ei tot pe adresa veche imi trimit, fac saracii economie la a unifica niste baze de date. Ce sa mai, feriti-va de Raiffeisen!
Cel mai recent răspuns:
Costica33 , utilizator
21:11, 9 Februarie 2010