Bună ziua,
Am închiriat un apartament care la prima vedere părea în regulă, relativ curat, zugrăvit, toate utilitățile și electrocasnicele în regulă.
După prima noapte în care am dormit în acesta chirie, m-am trezit cu o reacție alergică.
Inițial nu am luat în considerare posibilitatea unei probleme în apartament dar fiind faptul ca părea totul in regulă + am făcut și eu curat peste tot.
Când am ridicat salteaua totuși, în colțurile acesteia am găsit ploșnițe de pat.
Am anunțat proprietarii pe care ABIA i am convins să schimbăm patul și salteaua care ulterior nu doreau să plătească dezinsecția.
După o discuție mai dură au fost de acord să achite și dezinsecția.
Am stat doar 2 săptămâni în acest apartament însă am alergie destul de agresiva la ploșnițe/acarieni de praf, așa ca costurile mele medicale din cauza acestei situații trec de 1000 lei. La care se mai adaugă toate spălările de haine și zilele în care nu am putut locui în chiria pe care o achit.
Proprietara a spus că-mi va trimite un contract, pe care nu avea de gând să îl înregistreze oricum la ANAF, însă nu l-a trimis niciodată. Deci NU există un contract.
Aș dori să îmi plătească daunele și garanția achitată inițial și să mă mut.
Ce pot face în această situație?
Inchirierea presupune o vizionare prealabila.In general pentru un apartament nou mobilat se cere o chirie mai mare decat pentru un apartament mai vechi.Alegerea a fost a dvs. dupa ce, banuiesc, ati vizionat mai multe locatii.Poate ne tineti si pe noi informati cu privirea la cum sa finalizat situatia dvs.Repet,eu unu nu va dau dreptate.
Să vă informați cu privire la acești dăunători în acest caz. Și cat de ușor sunt de prins sau văzut peste zi
Va e cam ușor să vă dați cu părerea în necunoștință de cauză. Nu v-aș dori asemenea situații, dar ați merita să treceți prin asta ca să înțelegeți.