avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Buna ziua! Mama mea a decedat, iar eu ca fiica ei si ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Buna ziua! Mama mea a decedat, iar eu ca fiica ei si singura ...

Buna ziua! Mama mea a decedat, iar eu ca fiica ei si singura rudă nu am primit ajutor de înmormântare deoarece aceasta nu avea o pensie sau un salariu, ci o indemnizație conform legii 341/2004. Mentionez ca sunt studenta si am fost atat la casa de pensii cat si la dgaspc. Primesc sau nu ajutor de înmormântare?Care este instituția la care ma pot adresa?
Cel mai recent răspuns: CHKa , utilizator 15:13, 8 Octombrie 2024
Ajutor de inmormantare va poate acorda primaria daca dispune de fonduri la buget in acest sens.
Buna ziua

Daca lucrati (sunteti asigurata in sistemul public de pensii) puteti beneficia prin Casa de Pensii de ajutor de inmormantare pentru un membru de familie neasigurat : [ link extern ]

Alta institutie ar fi DGASPC. Dar depinde de localitatea/sectorul unde locuiti. Un exemplu: [ link extern ] /
Nu se primeste ajutor de deces pentru orice decedat . Casa de Pensii acorda acest ajutor la decesul persoanelor asigurate in sistemul de pensii sau , in anumite conditii , membrilor de familie al unei persoane asigurate . De la Primarie , ajutor de deces se poate plati , daca sunt fonduri , la decesul persoanelor beneficiare a venitului minim platit de aceasta . Alte ajutoare nu stiu sa fie …
Ultima modificare: Marți, 8 Octombrie 2024
CHKa, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor deces jenicaprod jenicaprod Buna ziua. Ajutor de deces si ajutor de inmormantare este unul si acelasi?Daca nu, se pot :(acorda ambele ajutoare si de catre cine?Decedatul a fost pensionar, ... (vezi toată discuția)