avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 287 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! Am și eu următoarea problema: am făcut ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! Am și eu următoarea problema: am făcut contract ...

Buna ziua! Am și eu următoarea problema : am făcut contract la digi pe telefon fix și televizor, televizorul mi l-a montat din prima săptămână, dar telefonul fix nu l-am montat de aprox o luna pe motiv ca nu au materiale de montat. Ce este de făcut când sun la ei spune ca nu se poate ca nu au materiale, factura am plătit o pt ambele nu știu cum sa pot rezolva? Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 13:37, 28 Octombrie 2024
Trimiteti un e-mail si solicitati stornarea sumei. E posibil ca stornarea sa se faca la factura urmatoare fiindca e mai scump sa storneze o factura in mod exceptional decat sa faca stornarea pe o factura obisnuita. Daca nu ma insel abonamentul de telefonie fixa e cca 6 lei, gresesc?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)
Când se reziliază contractele de servicii în caz de deces? nicu_ip nicu_ip Bunica mea a decedat și a avut contract de telefonie fixă și TV. Aveam doar certificatul de deces în copie și l-am dus la un sediu pentru a rezilia ... (vezi toată discuția)
Abonamentul pentru radio _tv este obligatoriu? ContSters330987 ContSters330987 Daca am un televizor si este cuplat la antena digi platind un abonament in care este inclus si tvr 1 iar emisiunile radio le pot asculta tot prin acelasi ... (vezi toată discuția)