Bună ziua! Am fost la Banca Transilvania agenția din Calea Dorobanților în data de 3 decembrie și am prezentat adeverința de la serviciu.Au xeroxat -o și au transmis datele în calculator. Pe 3 decembrie am primit un telefon de la banca Transilvania să mă prezint în aceeași agenție să iau un formular care trebuie completat de cei de la serviciu de la mine, de la poșta română.
În adeverința de la serviciu se menționează că toate garanțiile din conturile deschise la poșta română au fost returnate salariaților încă din anul 2008. Contul acesta colateral de garanții gestionare cu capitalizare
RO19BTRLRONGGE10C3664101. a fost deschis la BancPost sucursala Unirii din piata Alba Iulia nr3 . În adeverința de de la serviciu se menționează că banca Transilvania care a preluat Bancpost, trebuie să închidă contul acesta colateral garanții gestionare cu capitalizare.
Am luat formularul de la banca Transilvania sucursala din calea Dorobanților și am luat formularul care mi s-au spus că trebuie completat de cei de la contabilitate de la serviciu.
În data de 6 decembrie am fost la serviciu la state și salarii și le-am arătat formularul primit de la Banca Transilvania. Doamna de la state și salarii au spus că nu au cum să mă ajute mai mult, deoarece ei au închis conturile cu garanțiile pe care le-au dat la salariați în 2008. Contul acesta colateral de garanții gestionare cu capitalizare trebuie închis de banca Transilvania și cu adeverința eliberată de la serviciu trebuie să mi se restituie banii.
Formularul primit de la banca Transilvania este o cerere privind restituirile din depozitele de garanții gestionare.
Am fost ieri 11 decembrie 2024 la banca Transilvania sucursala Unirii din piata Alba Iulia și am prezentat adeverința de la serviciu spre a fi verificată și am fost trimisă acasă să aștept un telefon pe care nu l-am primit nici în momentul de față.
Aș dori să știu ce pot să mai fac spre a mi se restitui suma din depozitul colateral garanții gestionare cu capitalizare?
Trebuie vazuta intreaga situatie si adeverintele acelea pe care le aveti, poate pusa banca in intarziere, notificata... fie discutati cu colegii cum au procedat, fie vorbiti cu un avocat.