avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 643 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt ...

Buna ziua,
O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt creditul student invest sotul codebitor pentru ca eu sunt studenta si am si varsta sotul are salariu mai mare. Am aplicat ne-a facut interogare la ANAF si raspunsul a fost negativ ( salariu mic, gradul de indatoarea si scorul FICO) NU NE AJUTA sa accesam creditul. Eu sunt in concediu crestere copil pana in martie contractul fiind suspendat dar , este un contract pe nedeterminat si am si vechime la firma la care sunt. Sotul la fel are salariu dublu decat al meu plus vechime in munca de peste 20 de ani . Sotul a mai avut credite dar, le a achitat fara penalitati. Avem amandoi cate un card de cumparaturi (13000 ron) Impreuna! Sotul are 3 contracte de munca la 3 firma diferite, eu sunt in CCC acum eu intreb nu cumva aceestea sunt motivele pt care ni s-a respins cererea pt credit? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Crystyana30 , utilizator 16:46, 7 Ianuarie 2025
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Eu nu oblig Banca sa imi dea nimic ci doar sa imi raspunda de ce nu imi da este cu totul altceva. Fiecare vede lucrurile diferite. Banca accepta si indemnizatii din ccc dar ca sa nu fiu eu problema l-am luat pe sot codebitor care are salariul de 3 ori mai mare decat indemnizatia mea. Avem.conturi in banca de economii si nu ne permitem o rata?!?! Pe mine nu m-a deranjat ca banca nu imi acorda credit m-a deranjat modul lor de abordare si cumva ei incerca sa scape de mine asa prin dos fiind vb de creditul student invest lucrurile stau diferit