Buna seara.
Am achizitionat de la magazinul Kenvelo o camasa de dama pt.a o face cadou.
Masura nu a fost buna si m-am dus in aceeasi zi sa o schimb. Nu avea masura dorita si am cerut returnarea banilor. Am fost refuzata, spunandu-mi sa-mi aleg un alt produs de aceeasi valoare. Pot sa faca asa ceva?
adriandimitriu
Utilizator 7din 7 utilizatori consideră acest răspuns util
sigur ca da. si chiar faptul ca v-a pus la dispoziție alternativa cumpărării altui produs e o facilitate comerciala. daca ar fi aplicat abrupt legea, at fi ramas cu produsul cumpărat. posibilitatea acestor răzgândiri e prevăzută doar pentru comerțul online
Nu-i adevarat. orice produs poate fi returnat in limita zilelor prevazute de lege;
CHKa
Utilizator 2din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Stimate/a @anatiti , aveti amabilitatea sa postati prevederea legala care spune ca exista un numar de zile in care poti returna un produs cumparat din magazin , iar acesta ( vanzatorul ) e obligat sa-ti accepte returul si sa-ti restituie banii . Stiu legea care are o asemenea prevedere in situatia in care produsul a fost achizitionat on-line , alta care obliga furnizorul sa repare neconformitatile ( defectele , cu alte cuvinte ) si , daca nu poate , sa inlocuiasca produsul , dar nu stiu nici una care da dreptul cumparatorului sa-si primeasca banii inapoi doar pentru ca s-a razgandit , ca nu-i mai place , ca nu a luat masura corecta , etc. Si chiar as vrea sa aflu , ne-ar folosi tuturor o asemenea informatie …
Sa va dau legea: Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora
OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor Acesta este actual.
- Editat de admin: Informații eronate și limbaj jignitor - controlați-l! -