avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1084 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna seara. Am achizitionat de la magazinul Kenvelo o ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna seara. Am achizitionat de la magazinul Kenvelo o camasa ...

Buna seara.
Am achizitionat de la magazinul Kenvelo o camasa de dama pt.a o face cadou.
Masura nu a fost buna si m-am dus in aceeasi zi sa o schimb. Nu avea masura dorita si am cerut returnarea banilor. Am fost refuzata, spunandu-mi sa-mi aleg un alt produs de aceeasi valoare. Pot sa faca asa ceva?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 19:54, 24 Decembrie 2024
Stimate/a @anatiti , eu , cu tot respectul si bunul-simt , v-am RUGAT sa precizati actul normativ , eventual chiar articolul . Perfect adevarat ca nu sunteti biblioteca judiciara , dar - ma gandesc - daca tot ati raspuns , ati facut-o pentru a ajuta , nu-i asa ? Eu nu am facut altceva , decat sa va rog sa ajutati … putin mai mult … Ceea ce , desigur , puteati sa refuzati , doar nu va obliga nimeni … Nu sunt categoric in nimic , dar imi recunosc onest nestiinta . Prin intrebarea mea , tocmai asta doream , sa o reduc , informandu-ma . PS . Out-ist fiind , marturisesc ca nu am gasit , in nici unul din respectivele acte normative , nimic care sa acopere situatia pentru care a fost deschis acest topic . Va reamintesc ca produsul nu a fost achizitionat “ la distanta “ - ci in magazin fizic , si nici nu a fost invocata o neconformitate , ci doar o razgandire . Cum ar zice americanii , “ buyers remorse “ .
Ultima modificare: Marți, 24 Decembrie 2024
CHKa, utilizator
nu-ti place stai in nestiinta. pentru toate produsele vanzare directa sau online. du-te la un magazin serios si intreaba daca nu ma crezi sau intreaba la protectia consumatorului. Sarbatori fericite si daca mai stai cu camasa nu ti-o va mai schimba nimeni. uitat-te pe internet:În cât timp se poate returna un produs cumpărat dintr-un magazin?Consumatorul are un termen de 14 zile de la momentul achiziționării produsului în care poate returna bunul fără să datoreze explicații vânzătorului cu privire la motivele care au condus la această decizie.
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
@anatiti, atenție la limbaj. Va rog sa nu mai insistati ca insistati greșit. Termenul de 24 zile pt retur se refera la cumpărăturile online, pt restul, ramane la latitudinea vânzătorului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, am achizitionat recent un aer conditionat care e defect. ... Alexandra Comanis Alexandra Comanis Buna ziua, Am achizitionat recent un aer conditionat care e defect. Am achitat si montaj 600 de lei. Magazinul sustine ca legea returului nu prevede ca AC ... (vezi toată discuția)
Returnare c/val produs Michelline13 Michelline13 Am achizionat o bijuterie mica (pandantiv) de valoare mica (circa 130 lei), la care am observat o neuniformitate de vopsire, nuante de culoare,la o zi dupa ... (vezi toată discuția)
Cumpararea de produse expuse in showroom drept produse noi dpacks dpacks Buna ziua, am achizitionat dintr-un magazin online o scula electrica . Am primit un produs care a fost expus in showroom si prezenta julituri o eticheta de ... (vezi toată discuția)