Buna seara.
Am achizitionat de la magazinul Kenvelo o camasa de dama pt.a o face cadou.
Masura nu a fost buna si m-am dus in aceeasi zi sa o schimb. Nu avea masura dorita si am cerut returnarea banilor. Am fost refuzata, spunandu-mi sa-mi aleg un alt produs de aceeasi valoare. Pot sa faca asa ceva?
Stimate/a @anatiti , eu , cu tot respectul si bunul-simt , v-am RUGAT sa precizati actul normativ , eventual chiar articolul . Perfect adevarat ca nu sunteti biblioteca judiciara , dar - ma gandesc - daca tot ati raspuns , ati facut-o pentru a ajuta , nu-i asa ? Eu nu am facut altceva , decat sa va rog sa ajutati … putin mai mult … Ceea ce , desigur , puteati sa refuzati , doar nu va obliga nimeni … Nu sunt categoric in nimic , dar imi recunosc onest nestiinta . Prin intrebarea mea , tocmai asta doream , sa o reduc , informandu-ma . PS . Out-ist fiind , marturisesc ca nu am gasit , in nici unul din respectivele acte normative , nimic care sa acopere situatia pentru care a fost deschis acest topic . Va reamintesc ca produsul nu a fost achizitionat “ la distanta “ - ci in magazin fizic , si nici nu a fost invocata o neconformitate , ci doar o razgandire . Cum ar zice americanii , “ buyers remorse “ .
nu-ti place stai in nestiinta. pentru toate produsele vanzare directa sau online. du-te la un magazin serios si intreaba daca nu ma crezi sau intreaba la protectia consumatorului. Sarbatori fericite si daca mai stai cu camasa nu ti-o va mai schimba nimeni. uitat-te pe internet:În cât timp se poate returna un produs cumpărat dintr-un magazin?Consumatorul are un termen de 14 zile de la momentul achiziționării produsului în care poate returna bunul fără să datoreze explicații vânzătorului cu privire la motivele care au condus la această decizie.
gi-jane2
Moderator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
@anatiti, atenție la limbaj. Va rog sa nu mai insistati ca insistati greșit. Termenul de 24 zile pt retur se refera la cumpărăturile online, pt restul, ramane la latitudinea vânzătorului.