avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie de intretinere

Buna!
Sunt studenta si primesc pensie de intretinere din partea tatalui pe timpul studiilor! Intrebarea mea este: daca urmeaza sa ma casatoresc mai primesc pensie pana la terminarea studiilor?
Precizez ca viitorul sot are salariul de 700 ron pe luna si este imposibil sa ne intretina pe amandoi si este si el la randul lui student! Iar eu primesc 800 ron pe luna pensie momentan pana la recuperarea platii pesiei din momentul depunerii dosarului la tribunal pana la verdict! Pensia este evident mai mare decat salariul minim pe economie pe care il primesc daca ma angajez iar cel putin pana la terminarea studiilor a caror taxe sunt destul de mari pentru un salariu minim pe economie, mi-ar fi mult mai usor daca as primi in continuare pensia de intretinere!
Ultima modificare: Miercuri, 10 Februarie 2010
Rocsy21, utilizator
Cel mai recent răspuns: Rocsy21 , utilizator 15:13, 10 Februarie 2010
Pensia o primiti numai daca va aflati in stare de nevoie. Daca va casatoriti soti trebuie sa isi acorde reciproc intretinere tatal dv. va putea cere sistarea pensiei la fel si daca va incadarati in munca. Totul depinde de tatal dv. daca va solicita sau nu sistarea pensiei pe care o puteti lua pina la 26 de ani
Va multumesc pt. raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie intretinere copil rocky rocky buna ziua, am si eu o intrebare care sunt convinsa ca s-a regasit in aceste forum-uri de multe ori. Sunt divortata de multi ani de zile, copilul meu are 19 ... (vezi toată discuția)
Recurs cerere pensie alimentara MariusFulga MariusFulga Domnilor si doamnelor avocati , am si eu o intrebare. Sunt student in anul 2 de facultate , in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica , Universitatea ... (vezi toată discuția)