Salutari
Recent am cumpărat o centrala de apartament după montare au venit cei care dau aprobarea iscir autorizați vaillant și după câteva zile curge apa din centrala au venit iar au schimbat o piesa și tot asa de 3 ori am fost la magazin sa întreb dacă se poate schimba și miau spus dacă firma îmi da foaie de anulare mi-o schimba. Firma refuza să-mi dea aceasta foaie pe motiv ca se repara.reparatia durează câteva zile și nu ieșim la un capăt art.449/2003 spune ca dacă nu se poate repara și e defect de fabrica sa se schimbe iei refuza pot sai acționez în judecata? Sau ce soluti am? Multumwsc
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
Puteti depune o sesizare la Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor.