avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 774 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... UBB Drept si media 9,75 pe 4 ani la purtare . Este ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

UBB Drept si media 9,75 pe 4 ani la purtare . Este posibil?

Buna ziua , as vrea sa dau la drept la UBB Cluj. Ideea e ca am avut media scazuta la purtare in clasa a 9a cu un punct datorita absentelor. Conteaza oare ? Tin sa mentionez ca as dorii sa intru la buget. Iar in legatura cu media pentru admitere , sunt increzator ca voi fii printre primii .
Ultima modificare: Joi, 9 Ianuarie 2025
lawandjustice, utilizator
Cel mai recent răspuns: lawandjustice , utilizator 16:35, 17 Ianuarie 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util

gi-jane2 a scris:

scuze de offtopic, cred ca tocmai cand ai lipsit, colegii au invatat cum sa scrie corect " as dori" si "voi fi".

Absolut nicio problemă! Așa cum am menționat anterior, sunt un elev cu un vis. Gramatica nu reprezintă o dificultate pentru mine, însă, tastând pe telefon, există posibilitatea de a greși. Înțeleg îngrijorarea dumneavoastră cu privire la faptul că cineva ca mine, care aparent nu cunoaște diferența dintre „dori” și „dorii” (așa cum reiese din formularea întrebării mele), ar putea ajunge într-o instituție de învățământ superior și, culmea, să studieze dreptul! Îmi cer scuze pentru neatenție , nu mă așteptam la critică constructivă atunci când am pus întrebarea, de aceea nu am fost foarte atent. Vă doresc o zi frumoasă!
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Noi îți urăm succes, sa fii un student și apoi un avocat de 10!
De ce avocat? Ca e riscant... :D

Cabinet de avocat Liliana Grădinaru a scris:

De ce avocat? Ca e riscant... :D