Buna ziua, în decembrie după ce am observat ca mi-a dispărut o suma de pe card a verificat tranzacțiile și mi-am dat seama ca Apple Store mi-a tras 699 ron pentru abonament pro de un an pe o aplicație care nici nu o am pe telefon și nu știu de unde e.
Imediat am solicitat rambursarea, care mi-a fost refuzata. Am mai cerut o data, iarăși mi-a fost refuzata.
Politica lor de rambursare zice ca ai 14 zile maxim sa ceri banii înapoi în diverse cazuri (achiziție greșita, achiziție făcută de un copil, servicii proaste și etc).
După ce am trimis cele 2 solicitări, au și expirat cele 14 zile, deci nu mai am acea aplicație în lista de unde bifez rambursări.
Am contactat aplicația explicând situația, ei au spus ca nu răspund pentru achiziții apple.
Am discutat cu apple, mi-au zis ca nu se încadrează la politica de rambursări cazul meu. și ce se încadrează? dacă bifam ca a cumpărat copilul aplicația se încadra? în fine, nu mi-au explicat nimic, au spus sa fiu mai atenta pe viitor și asta e.
Cu ce sa fiu mai atenta? știu ce achiziționez, sunt atenta, nu am primit niciun mail de la ei, o confirmare de abonament sau orice, nu am pe mail nicio informație de la ei despre aceasta aplicație, despre celelalte am. Deci, e clar c ceva nu e curat la mijloc.
In fine, aplicatia mi-a zis ca nu e treaba lor, apple mi-a zis ca nu e treaba lor. Și atunci a cui e treaba? Nu mai e nici apple sigur?
Chiar mă simt neputinciosa și furată de 699 lei, nu o suma mică, pentru un serviciu/aplicație care nici nu înțeleg ce face mai exact.
Nu vreau sa las lucrurile așa, doresc sa mediatizez cazul printr-o plângere sau orice, sigur mai sunt oameni care pățesc ca mine, Nu situ dacă îmi voi recupera banii cândva, dar nici nu vreau sa las așa..cineva efectiv și-a batut joc de mine, de banii meu, de timpul meu și atât.
Unde ar putea depinde plângere? am copiile conversatiilor cu ei.
Am auzit ceva de protecția consumatorului european, mai e vreun loc? Multumesc
Cel mai recent răspuns:
adriandimitriu , utilizator
18:00, 11 Ianuarie 2025