avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1030 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Daca un angajat lucreaza intr-o alta locatie decat ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Daca un angajat lucreaza intr-o alta locatie decat sediul societatii e nevoie sa declari punct de lucru acea locatie?

Buna ziua,
Daca arhiva unei societati este tinuta intr-o locatie unde am inchiriat o cota parte si am un salariat care va trebui sa isi desfasoare activitatea in acel loc pentru a arhiva sau cauta documente in arhiva societatii, ar trebui sa deschid un punct de lucru secundar in acel loc? Mentionez ca arhiva si sediul sunt in judete/ localitati diferite. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:19, 22 Ianuarie 2025
Incheiati un contract de inchiriere pentru respectiva locatie. In contract mentionati ca arhivarul este angajatul firmei dvs. La contractul de inchiriere se anexeaza un protocol in care se mentioneaza responsabilitatile celor 2 firme privin ssm, psi-su, mediu.
In fisa de post detaliati atributiile arhivarului privind transportul dus-intors de la domiciliu la sediul arhivei, modul de instruire periodica, examinarea medicala periodica, etc.
Nu trebuie deschis punct de lucru ..in c.i.m. se va mentiona excat locul de munca unde isi va desfasura activitatea acel salariat .. va trebui sa aiba asupra lui o copie de pe c.i.m. , in cazul unui control al ITM-ului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, domeniul de activitate al firmei este de instalatii ... Pedrosi Pedrosi Buna ziua, Domeniul de activitate al firmei este de instalatii electrice. Unui lucrator incadrat in meseria de necalificat, s-a luat hotararea ca pe ... (vezi toată discuția)
Perioada pastrare documente MadaCaravan MadaCaravan Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu ceva clarificari referitoare la perioadele de stocare/arhivare a documentelor SSM/SU. Cat ar trebui sa fie pastrate ... (vezi toată discuția)
Psi, su, ssm anonym3000 anonym3000 Salut, Mi-am infiintat un SRL pt dezvoltare software la comanda cu lucrul la terti. Sunt singurul angajat la aceasta firma. Din ce am inteles trebuie ... (vezi toată discuția)