avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1183 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sunt in cercetare disciplinara, sunt in concediu ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sunt in cercetare disciplinara, sunt in concediu medical sarcina ...

Sunt in cercetare disciplinara, sunt in concediu medical sarcina cu risc.
Medicul mi-a recomandat medical pt ca am o sarcina cu probleme, insa angajatorul inca imi trimite decizii ca isi doresc drept la replica. Dat fiind faptul ca sunt in medical, starea de sanatate nu imi permite sa nerg la cercetare, insa imi doresc sa dau in feedback pe mail.
Care este sfatul d-voastra, sa il dau sau nu?
Eu dupa concediul medical sarcina cu risc intru in prenatal 2 ani.
Vreau sa stiu daca feedback-ul pe care il dau influenteaza negativ cercetarea disciplinara si daca pot fi sanctionata dupa feedback fiind in medical cu risc.
In acelasi timp, dupa 2 ani mai pot fi cercetata?
Cel mai recent răspuns: Ema Nico , utilizator 18:46, 4 Martie 2025
pe durata concediului medical nu se poate efectua cercetarea disciplinara.
Dupa doi ani din cate am citit nu au voie sa ma cerceteze sau sa dea sanctiuni.Este adevarat?

Cornel Vasile a scris:

pe durata concediului medical nu se poate efectua cercetarea disciplinara.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Medicul de familie nu ma lasa sa intru in prenatal! Mabel Mabel Buna ziua, Ma confrunt cu o situatie foarte neplacuta. Sunt insarcinata in 29 de saptamani si vreau sa intru in concediu prenatal insa medicul meu de familie ... (vezi toată discuția)
Concediu medical in timpul perioadei de graviditate Valeria Plescha Valeria Plescha 05 mai 2011 Buna ziua! Sunt interesata sa stiu daca se poate lua concediu medical pe perioada sarcinii inainte de prenatal. In ce masura influenteaza acesta ... (vezi toată discuția)