avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1142 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Unde depun constestaiile privind o amenda pentru ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Unde depun constestaiile privind o amenda pentru deranjarea linistii publice

Buna ziua. Am primit azi o amenda in valoare de 500 roni pentru deranjarea linistii publice , decizie cu care nu sunt de acord si pe care vreau s-o contest. Daca ma puteti ajuta spunandu-mi unde trebuie sa ma prezint cu contestatia , eventual daca e nevoie de niste acte aditionale in afara de PV si poate un link cu un model de redactare a unei astfel de cereri. Sunt student si ma confrunt pentru prima data cu asa ceva :) De asemenea este obligatorie prezenta unui avocat intr-un asa caz sau de exemplu daca dispun de declaratii din partea locatarilor favorabile mie le pot prezenta eu insumi ?

Va multumesc mult
Cel mai recent răspuns: D0gma999 , utilizator 16:31, 11 Februarie 2010
Am uitat sa mentionez de asemenea ca amenda a fost dictat de catre Sectia 10 Politie sector 3 bucuresti in cazul in care acesta este locul in care trebuie sa ma prezint.
Contestarea p/v de constatare si sanctionare a contraventiei de face in instanta de judecata (Judecatoria de sector), coform prevederilor OG2/2001 pr. regimul juridic al contraventiilor.
Prezenta avocatului nu este obligatorie, dar este indicata.