avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 768 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... amenda - serviciul relatii cu asociatiile de ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

amenda - serviciul relatii cu asociatiile de proprietari

Pentru nefolosirea formatului tipizat impus de OMF 1969/2007, pentru intocmirea listelor de plata am fost amendat cu 500 ron (datat 11 februarie).
Termenul de 48 de ore include zilele nelucratoare? Sau se poate plati luni, jumatate din suma?

Este normala aceasta amenda, avand in vedere faptul ca in urma controlului financiar-contabil, nu s-au gasit delapidari? Se poate face contestatie?

Si o intrebare retorica: administratorii care au plecat cu multe sute de mii lei, si continua sa lucreze la alte asociatii, de ce nu sunt controlati sau penalizati (vorbesc in cunostinta de cauza, cunosc un caz).

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: gigi2005 , utilizator 00:42, 4 Aprilie 2011
@gigi2005,
Pentru ca am fost "controlat" de serv. din localitate, despre care faci vorbire, sa stii ca inspectorii de-acolo nu sunt nici niste experti economici, dar nici niste prosti pusi acolo de-aiurea.
Deci te duci d-ta si reclami, nu stiu, ca nu nu s-a facut bine repartizarea la gaze naturale, sau la caldura; odata luata in evidenta reclamatia ta, acest serviciu anunta as. prop. si se stabileste o intalnire (inafara orelor de incasare, sa fie liniste) si se face o analiza punctuala a celor reclamate; se pun in fata elementele de control - facturi, situatia nr. de persoane, situatia cotei-parti indivize de proprietate, sup. utila, etc.; se fac calculele si se trag concluziile, apoi atat petentul cat si as. prop. primestc cate un raspuns - daca nu sunt probleme, i se arata petentului ca uite asa se face repartizarea, ca s-au facut calcule corecte, etc., iar daca au fost gasite probleme, obliga as. sa se conformeze, eventual se umbla si la carnetul de PV.
Noi in as. am avut mai multe asemenea evenimente, nu s-a lasat cu PV pentru ca nu a fost cazul, insa de fiecare data nu am avut alta pretentie decat faptul de a indruma petentii ca in astfel de cazuri sa se adreseze mai intai as. prop. si daca nu sunt multumiti sa urmeze calea primariei...
Pentru cazurile mai complicate, respectiv delapidari, deturnari de fonduri si cate or mai fi, acest serviciu nu poate lua nici-o masura, astfel incat se lasa la latitudinea AG a proprietarilor sa hotarasca cum vor proceda, adica angajarea unei expertize contabile la o firma specializata, care din cate stiu costa destul de mult, dar daca considertai ca ve-ti avea castig de cauza, hotarati demararea acestei actiuni, o achitati, urmand ca costurile, in final sa fie suportate de faptasi...
Multumesc, asta am vrut sa stiu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Verificare liste plata rrm012001 rrm012001 Vin si eu cu o intrebare. Cine poate sa controleze din punct de vedere financiar asociatia de locatari ? Listele de intretinere fata de alte blocuri sunt mai ... (vezi toată discuția)
Nereguli la asociatia de proprietari nicoleta dumitru nicoleta dumitru Buna ziua, Ma numesc Nicoleta Dumitru si ma confrunt cu urmatoarea problema. In urma unei sesizari facute la Primaria de sector Serviciul financiar contabil ... (vezi toată discuția)
De ce trebuie sa platim cheltuieli ce nu se justifica virgil1950 virgil1950 Locuiesc la bloc,am contracte propii cu institutiile ce furnizeaza apa( apometru in caminul din fata bloculu) gaze si energie electrica( contuare pe casa ... (vezi toată discuția)