avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Student orfan de un părinte + Internship
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Student orfan de un părinte + Internship

Bună ziua,

Sunt student în anul 2 și am obținut un internship pentru vara aceasta (3 luni, posibilitate de angajare după). Îmi doresc mult să câștig experiență, dar salariul oferit pentru internship este mult mai mic decât pensia de orfan de un părinte și ajutorul de la facultate pe care le primesc.

Pensia de orfan mă ajută foarte mult, așa că nu știu dacă ar trebui să accept internship-ul. Vreau să știu dacă pot cumula pensia de orfan cu salariul de internship sau dacă se întrerupe pensia.
În cazul în care pensia se întrerupe, măcar o voi putea primi din nou după finalizarea internship-ului?

Mulțumesc!

(știu că s-au pus multe întrebări în această privință pe acest forum dar toate pe care le-am putut găsi sunt din 2010-2012 și nu știu dacă mai sunt valabile, îmi cer scuze)
Ultima modificare: Luni, 28 Aprilie 2025
LaurT, utilizator
Cel mai recent răspuns: LaurT , utilizator 18:04, 28 Aprilie 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Salut, nu sunt in domeniu, dar si eu am beneficiat pana de curand de pensie de urmas.
Pensia de urmas nu se pierde numai daca te casatoresti, intrerupi/termini studiile, sau implinesti 26 ani.

Eu am lucrat tot timpul, si cu salariul mai mare ca pensia, nu am avut niciodata probleme
Manuela Rășină, administrator
Multumesc mult!
Răspuns din 21 Oct 2024 de pe site-ul Casei Naționale de Pensii:
Copiii, beneficiari ai unei pensii de urmaș, pot cumula pensia de urmaș cu venituri de natură salarială?
Copiii, beneficiari ai unei pensii de urmaș, pot cumula pensia cu venituri provenite din situații pentru care asigurarea este obligatorie, indiferent de nivelul acestora.
[ link extern ]