Mă numesc Izabela si nu de mult mi-am înfiintat o IF împreună cu sora mea,mai precis un bar.Acum două zile au venit în control cei de la sanitar-veterinar si mi-au zis că trebuie să mă prezint la ei cu toate actele si o cerere pt. o autorizatie de la ei,care costă 300 lei.
La ORC mi s-a spus,că nu mai am nevoie de alte autorizatii(am completat declaratia pe propria răspundere)
As vrea să mă lămuriti,ce treabă are sanitar-veterinarul cu barul,din moment ce vand produse ambalate , de ce imi cer o altă autorizatie si dacă îmi mai trebuie vreo autorizatie? X-(
O altă nelămurire,contabilitatea.M-am înregistrat,ca neplătitor de tva. Facturile îmi vin cu tva,cum fac? Le trec împreună cu tva în registrul de încasări si plăti?
Dar în registrul inventar ce trebuie scris?
Multumesc anticipat!:)
Pentru partea de Contabilitate pot spune ca in Registru operati factura cu valoarea integrala (inclusiv TVA).
In registrul inventar operati toate elementele patrimoniale (stocuri, mijloace fixe, etc.) atunci cand efectuati un inventar (cel putin o data pe an)
Contabilitate
izabela 67
Am un IF împreună cu sora mea,mai exact un bar. Eu stiam ,că pt. un IF ajunge contabilitatea în forma simplă, un registru de încasări si plăti si un ... (vezi toată discuția)