avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salarizare la intoarcerea din CIC, in invatamant.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salarizare la intoarcerea din CIC, in invatamant.

Sunt profesor-titular, m-am intors la catedra dupa 2 ani de CIC. Am aflat ca voi fi platita cu acelasi salariu de care beneficiam inainte de intrarea in CIC, desi, intre timp, sindicatele din orasul unde locuiesc si muncesc au castigat o marire salariala cu 33%. Intrebarea mea este: e firesc acest lucru? Si daca da, cand voi beneficia de aceste drepturi, dupa ce perioada de timp sau in functie de ce criterii? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:10, 23 Februarie 2010
nu, nu este firesc.. ar trebui sa aveti salariul majorat si indexat ca si ceilalti colegi ai dvs ce nu au fost in CIC... toate cele b une doamna profesoara:)
Multumesc mult pt raspuns. Dar, din pacate, nu stiu catre ce lege sa ma indrept, care sa-mi vina in ajutor- asta daca exista vreo lege de acest gen- . Nu intotdeauna ceea ce e firesc si logic, este si "aplicabil".:(
Ultima modificare: Luni, 22 Februarie 2010
Florina_P, utilizator
Legea nr.330/2009 art.17 unde se prevede ca se acorda " salaiul de baza aferent gradului sau treptei profesionale in care a fost incadrat anterior suspendarii " .
Asta nu inseamna ca se acorda salariul avut inaintea suspendarii ci cel corespunzator gradului sau treptei avute ; este o mare diferenta .
In cazul in care sunteti profesor titular aveti toate drepturile aferente statutului (implicit si salarizarea corespunzatoare treptei de vechime si gradului corespunzator). Cautati cu atentie in Statutul cadrului didactic si in Legea invatamantului ( 84/1999) si va veti convinge.
Toate cele bune si succes!