avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 664 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salarizare la intoarcerea din CIC, in invatamant.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salarizare la intoarcerea din CIC, in invatamant.

Sunt profesor-titular, m-am intors la catedra dupa 2 ani de CIC. Am aflat ca voi fi platita cu acelasi salariu de care beneficiam inainte de intrarea in CIC, desi, intre timp, sindicatele din orasul unde locuiesc si muncesc au castigat o marire salariala cu 33%. Intrebarea mea este: e firesc acest lucru? Si daca da, cand voi beneficia de aceste drepturi, dupa ce perioada de timp sau in functie de ce criterii? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:10, 23 Februarie 2010
Multumesc mult pentru raspunsuri. Cel mai corect va fi, probabil, sa ma adresez ISJ-ului, sectia Juridic. In special pt ca ma intereseaza si cat timp voi fi platita in acest mod, sau, mai precis, incepand de cand voi fi salarizata la fel ca o persoana cu acelasi grad didactic si aceeasi vechime, dar care nu a fost anterior in CIC.

Puteti sa va adresati si Ministerului Educatiei - Directia de Control si Juridic, in acest sens.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Controverse privind reincadrarea de la 01.01.2011 mihami mihami Din dec. 2006 pana in dec. 2010 am fost incadrata in functie publica, grad profesional principal, treapta 1. Din dec. 2010 (dupa sustinere examen) am fost ... (vezi toată discuția)
Stabilire salariu dupa cic in sistemul sanitar maripet maripet Care este modalitatea corecta de aplicare a art.17 din Lg. nr.330/2009, avand in vedere faptul ca prevederile \"... i se acordă, la reluarea ... (vezi toată discuția)