avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 978 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... cine ma poate ajuta cu un sfat?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

cine ma poate ajuta cu un sfat?

buna tuturor. sunt noua pe forum si sincera sa fiu mi se pare ok aici, in comparatie cu alte forumuri legate de avocatura.sunt studenta la drept-nu in bucuresti si am o mare problema-cel putin asa o consider eu.nu prea stiu ce sa fac dupa ce termin facultatea. mai su lucrez la un cabinet de avocatura, dar nu stiu ce vreau sa fac dupa absolvire- avocat, judecator sau procuror. am tot facut liste pro si contra dar degeaba. ca avocat ma gandesc ca ai avantajul de a lucra intr-un birou cat de cat aranjat, ai parte de varietate, castigi bine- ma rog, asta dupa mult timp si cam atat. in schimb ca judecator si procuror ai parte de stabilitate ce pt mine conteaza destul de mult, ai alt statut, insa ma sperie exaemenul de intrare la inm si mai ales cel de dupa inm, cand in functie de nota te repartizeaza. de invatat invat, dar nu vreau sa ajung cine stie unde, la cine stie ce judecatorie sau parchet..voi cum v-ati decis in privinta carierei?cvum ati ales sa fiti ceea ce sunteti cum si pe mine ce m-ati sfatui?multumesc mult tuturor celor care imi vor raspunde, dar si celor care vor pierde cateva minute citind mesajul meu.:P
Cel mai recent răspuns: Gavril , utilizator 20:22, 7 Decembrie 2006
cam ce ai tu de facut este sa decizi care sunt prioritatile tale, ce te-ar face fericita? profesional vorbind..... ca asa este sunt foarte multe puncte pro-contra si nu te poti decide usoar cu atat mai mult ca este vorba despre tot viitorul tau.
ce doresti tu in principal? sa practici cu orice pret, sa iti alegi singura cauzele si clientii? sa simti ca ceea ce faci tu schimba ceva in sistem? decide tu si o sa ai raspunsul.....