avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Oricine poate asista la procese?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Oricine poate asista la procese?

Buna ziua! Sunt student in anul I la drept si cu toate acestea n-am avut ocazia pana acum sa intreb vreun profesor de la facultate daca oricine poate asista la procese. Tocmai am terminat prima sesiune si ma gandeam ca in mini-vacanta aceasta de 1 saptamana sa trec printr-o instanta. Trebuie sa indeplinesc vreo anumita procedura ca sa pot lua parte la sedintele de judecata?
Cel mai recent răspuns: luiza2008 , utilizator 13:57, 23 Februarie 2010
Nu,nu trebuie sa indepliniti nici un fel de procedura pentru a asista la un proces.:)
In general,sedintele de judcata sunt publice.Spun in general deoarece mai exista si unele exceptii,atunci cand unele sedinte sunt declarate/au caracter secret si deci nu este permis accesul publicului in sala.
In rest,puteti asista fara nicio problema la procese.:)
Ultima modificare: Marți, 23 Februarie 2010
luiza2008, utilizator
Sa-nteleg ca practic trebuie doar sa ma duc la Tribunal si sa intru intr-o sala de judecata, nu?
maximilian_ezio a scris:

Sa-nteleg ca practic trebuie doar sa ma duc la Tribunal si sa intru intr-o sala de judecata, nu?

Da.:)
V-am spus,cu exceptia cazurilor in care sedintele au caracter secret,puteti lua parte la orice sedinta de judecata.
Potrivit art.127 din Constitutie,sedintele de judecata sunt publice,afara de cazurile prevazute de lege.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot asista la procese? li_a_she li_a_she Spuneti-mi si mie va rog daca se poate asista la un proces (intr-o sala de judecata ) ? sau la mai multe cazuri (procese)intr-o zi. (vezi toată discuția)