avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1028 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere copil major
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere copil major

Tatal meu,care este alcoolic si violent, ne-a alungat de acasa pe mine,fratele meu minor impreuna cu mama noastra,iar in prezent locuim pe la cunostinte sau pe la diferiti vecini.Fratele meu are 17 ani,iar eu 20 si sunt studenta la zi cu taxa.Am inteles ca pentru a putea primi pensie de intretinere trebuie sa formulez eu insami cerere in instanta.Cum mama e casnica nu ne permitem sa avem un avocat.Am gasit modelul de cerere dar va rog sa-mi spuneti daca cererea mea se timbreaza si taxeaza si cat ar fi costul.Ma mai intereseaza de asemenea daca crerea se poate judeca in lipsa mea deoarece am un program foarte incarcat,plec dimineata si uneori ajung acasa dupa orele 22.Sunt studenta la Unuversitatea Bucuresti.
Daca nu cer prea mult as dori sa-mi redactai dv in mare cererea in felul dorit si sa o trimiteti pe me_only_66@yahoo.com
Multumesc pentru timpul acordat.

Cu sinceritate si respect,
A.G.Stoian

S
Cel mai recent răspuns: Petre Enache , Avocat 11:27, 23 Februarie 2010
cererea nu se taxeaza si nici timbreaza.
puteti solicita judecarea cauzei in lipsa - art.242 alin.2 cpc
Alina Stroila a scris:

cererea nu se taxeaza si nici timbreaza.
puteti solicita judecarea cauzei in lipsa - art.242 alin.2 cpc

dar ar fi de preferat totusi sa va prezentati personal sa o sustineti... am retinut adresa de mail dar in randurile de mai sus ziceti ca aveti deja modelul de cerere..c e va mai trebuie?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Suspendare recurs redinciucconstantin redinciucconstantin se poate cere suspendarea judecari recursului de ori care parte in proces si pe ce perioada si daca se taxeaza precizez ca e litigiu de munca (vezi toată discuția)