avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 744 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA sau intreprindere individuala de catre ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA sau intreprindere individuala de catre un student?

Buna ziua,
Sunt studenta la un masterat la zi, si as dori sa-mi deschid fie un PFA, fie o intreprindere individuala, in functie de costurile si avantajele pe care le-am implica cele doua. Am citit pe forum informatiile despre aceste subiecte, insa as dori sa intreb, in opinia dvs. care este mai avantajos: PFA sau intreprindere individuala, si daca exista scutiri de la taxele de infiintare pentru mine, ca student, pentru cele doua forme enuntate mai sus? De asemenea, este adevarat ca PFA-ul poate avea un singur cod CAEN ?


Cu stima
Andreea F
Cel mai recent răspuns: mayer , utilizator 14:55, 23 Februarie 2010
1. pentru deschiderea PFA sau II costurile sunt aceleasi
2. avantajul II, este ca sub aceasta forma de organizare se pot face angajari si activitatea poate fi continuata de mostenitori
3. PFA poate avea mai multe coduri CAEN, daca la infiintarea sunt prezentate si documentele cerute pentru dovedirea calificarii ori a experientei profesionale ( a se vedea anexa la OUG 44/2008)
4. despre faciliatati nu stiu ...poate altcineva sa dea informatii
5. daca doriti sa desfasurati o activitate care este profesie liberala, atunci nu mai este obligatorie constituirea in PFA sau II,
Ultima modificare: Marți, 23 Februarie 2010
mayer, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Costuri intreprindere individuala si avantaje aylinutza aylinutza care sunt costurile infiintarii unei intreprinderi individuale si ce avantaje are aceasta fata de un AF?eu si sotul vrem sa dechidem un magazin intr-un spatiu ... (vezi toată discuția)