avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 524 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... recalculare pensie
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

recalculare pensie

Am 55 ani, sunt pensionata medical de aproape 5 ani, cu gradul III - drept de munca 1/2 norma; am lucrat in acest interval la diverse firme , cu forme legale, si sunt in posesia adeverintelor corespunzatoare timpului lucrat, am obtinut chiar si o adecerinta cu stagiul de cotizare de la Casa Pensiilor Municipiul Bucuresti
Asa cum revizurile anuale imi dau dreptul de a beneficia in continuare de pensie, cred ca normal ar fi sa se poata efectua o recalculare a acesteia , completata cu stagiul periadei respective
As dori sa stiu daca am acest drept de a solicita si de a beneficia de o recalculare, care ar fi reglemetarile legale care imi dau acest drept , intrucat de la casa pensiilor am primit un refuz si raspunsul ca nu pot beneficia de recalculare decat daca sunt pensionata la limita de varsta, chiar daca beneficiez legal de dreptul de a munci 1/2 norma

va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 21:04, 23 Februarie 2010
~ Conținut șters la cerere ~
chiar azi am fost la casa pensiilor si am fost refuzata , nu mi s-au primit actele , specificand ca doar pentru pensie limita de varsta se fac recalculari - deci cum sa obtin un numar de inregistrare?
eu personal nu inteleg de ce ;
inteleg ca daca exista revizuiri cel putin anuale pentru pensia medicala , trebuie sa existe revizuiri si de calcul al ei, in cazul cand ti-=ai exercitat drepturile prevazute de a lucra cu 1/2 norma
Ti se cere un anumit stagiu de cotizare dar nu ti se permite sa-l acutualizezi
Cred ca ar trebui sa am argumentul legat pentru a putea sa obtin acest lucru
Daca puteti sa-mi furnizati punctul de la care pot pleca , eu sunt prima care voi incerca
va multumesc
anca_mariette a scris: