avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia pentru mame studente la zi
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia pentru mame studente la zi

buna ma numesc alexandra si sunt studenta in ultimul an, doctori mi-au spus ca trebuie sa nasc pana pe data de 2 mai 2010, sunt studenta la stat cursurile la zi, vreau sa stiu daca o sa primesc indemnizatia, in conditile in care eu am lucrat pana in data de 31 mai 2009, am citit undeva ca nu trebuie sa fi lucrat in ultimele 12 luni, firma la care am lucrat sa inchis si neavand un an de munca, nu am primit somaj,si nici un an nu se implineste pana nasc eu, in conditile acestea cee e de facut, astept raspunsul dumneavoastra
Cel mai recent răspuns: amela0382 , utilizator 23:41, 8 Martie 2010
Nu are nici o relevanta ca ati lucrat, faptul ca dovediti ca sunteti studenta la cursuri de zi este suficienta
Buna, Ma numesc Amela si sunt mamica din 2 ianuarie 2009 cand eram studenta in anul 3 la zi la facultate de stat. Din ce stiam noi atunci nu era cu indemnizatii decat pentru mamicile care au lucrat un cu un an inainte, nu si pentru studente .Acum avand mai mult timp sa rasfoiesc internetul, am citit ca primesc si mamicile studente. Eu primesc doar alocatia copilului, cea de 200 ron. Acum sunt in anul 4. Mai pot depune dosarul pentru indemnizatie?!Adica mai pot primi ceva macar din momentul in care depun dosarul!?Ca banuiesc ca pe anul trecut nu mai pot recupera nimic...Mi-ati fi de mare ajutor mai ales ca anul acesta am si licenta si avem mare nevoie de bani.Copilul are un an si 2 luni. Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură