Sunt funcţionar public (referent gradul 3, treapta II-a) in cadrul unei primarii in funcţia de agent fiscal. La data angajării (iulie 2007) fisa postului de agent fiscal solicita ca nivel de studii absolvenţi de studii medii. In momentul actual sunt student in anul 3 al facultatii de Stiinte Juridice si Administrative, specializarea Administraţie Publica.
As dori sa ştiu daca după absolvirea facultăţii cu diplomă de licenţă in administraţie publică voi putea fi avansat in grad si treapta.
Nu cred. Ar fi trebuit sa faceti studiile superioare in domeniul economic, financiar, ori ceva asemanator. Una peste alta, functionari publici de gradul 3, nu exista, eventual de clasa III, grad. prof. asistent, pricipal,superior, cu cele 3 trepte de salarizare aferente fiecarui grad. :)
legea nr.188/1999
"ART. 68
(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcţionarii publici de execuţie au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcţii publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadraţi, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii."
H.G. nr.611/2008
"ART. 144
(1) La examenul de promovare în clasă a funcţionarilor publici pot participa funcţionarii publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă sau o formă de învăţământ superior de scurtă durată, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea."
Sunt curios, cum ar justifica primarul, ca studiile de adm. publica, sunt utile postului de agent fiscal , unde se cer studii in domeniul economiei sau finantelor. :)
Haideti sa va uimesc: situatie concreta, similara cu cea prezentata de initiatorul topicului, intr-o localitate din judet; justificarea primarului (culmea, avizata de ANFP), a fost urmatoarea: in cadrul facultatii de Adm. Publ, absolventul a urmat cursuri de specialitate in cadrul contabil-fiscal (un semestru "drept fiscal", un semestru curs de contabilitate, un semestru curs de "executie bugetara in administratia publica locala"), la care a obtinut, conform foii matricole, note de trecere si nu a avut restante.
Avand in vedere bla bla...la nivelul institutiei se considera suficiente cunostintele dobandite in cadrul facultatii, cu atat mai mult cu cat scopul principal al facultatii este specializarea in toate domeniile administratiei publice (inclusiv colectarea impozitelor si taxelor locale).
Vreti sa stiti ce functie publica ocupa acum colegul in cauza? Consilier, clasa I, asistent cu 2:)):))
Salarizare
iulianadonose
Am absolvit anul trecut studii superioare, lucrez in administratia locala,angajatorul nu m-a trecut la alt nivel de salarizare cu toate ca cerintele postului ... (vezi toată discuția)