Am inchiriat un spatiu comercial in Dragon unde doresc sa vin cu imbracaminte din Turcia.M-ar interesa ce acte imi sant necesare in momentul unui control de la Garda Financiara.Va multumesc!
Daca veti comercializa imbracamintea si catre persoane fizice, in primul rand va trebuie casa de marcat.
Marfa pe care o importati trebuie sa fie receptionata in baza facturii de achizitie, deci trebuie sa aveti intocmite Note de receptie (NIR-uri).
De asemenea trebuie sa aveti Registru de casa si Registru de gestiune, care se intocmesc zilnic.
Daca evidenta se tine cantitativ, trebuie sa aveti si fise de magazie,
Daca bugetul firmei va permite, ideal ar fi sa aveti un PC cu un program de gestiune.
Este obligatoriu sa aveti preturile la vedere.
Apoi sunt cateva atentionari pentru care Garda financiara are motiv de amenda, cum ar fi:
- unitatea este dotata cu casa de marcat fiscala, pastrati bonul fiscal pana la iesirea din unitate;
- adaosul comercial ( acesta se declara si la Administratia financiara, inaintea inceperii activitatii);
Trebuie sa aveti afisat Certificatul de inmatriculare si Certificatul constatator, ambele in copie.
Punct de lucru srl
getazan
am deschis un punct de lucru la srl,ce documente trebuie sa existe la puctul de lucru(chiosc de vinz.cu amanuntul)in afara de casa de marcat, deasemeni rog sa ... (vezi toată discuția)