avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... O noua incadrare sau cumul de functii ?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

O noua incadrare sau cumul de functii ?

Buna ziua,
Am si eu o mica problema....Lucrez ca economist, iar de ceva vreme am preluat si toate atributiile legate de resurse umane. Seful meu doreste sa ma avanseze, dar nu am gasit in COR o incadrare care sa cuprinda atat partea de financiar-contabilitate cat si cea de resurse umane. :-/ Pentru cumul de functii trebuie sa mai fac un contract de munca....dar se prefera din partea superiorilor marirea salariului actual decat doua salarii diferite. Mi s-a propus sa caut o functie potrivita si sa aleg singura incadrarea :">. Am primit si cateva exemple :
- Economist sef ( care dupa cate stiu eu este o functie doar ptr. sistemul bancar )
- Sef serviciu financiar-contabil
- Manager financiar
Intrebarea mea este urmatoarea : Care e mai exact diferenta intre aceste 3 functii ? La fiecare cui ii este subordonat si pe cine subordoneaza ? Care ar fi mai potrivita si bineinteles mai avantajoasa ptr. mine din moment ce nimeni nu are ceva impotriva alegerii mele :D ?
Astept un raspuns cat mai repede posbil.
Multumesc mult de tot. Numai bine.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 18:20, 28 Februarie 2010
Cred ca cea mai potrivita este functia de Manager si in fisa postului adaugati toate competentele necesare.

Sef Serviciu pp existenta un loc de munca (compartiment/serviciu) in organigrama care are personal de executie pentru a avea pe cine coordona.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cumul de functii sau alta incadrare ? Danyella_tm Danyella_tm Buna ziua, Am si eu o mica problema....Lucrez ca si economist, dar de ceva vreme am preluat si departamentul de resurse umane. Am cautat o functie care sa ... (vezi toată discuția)