Am demisionat din functie in data de 26.09.2009, demisia a fost inregistrata in registrul societatii.Am respectat termenul de preaviz de 15 zile (nu am detinut functie de conducere),practic contractul de munca trebuia sa inceteze la 11.10.2009.Angajatorul nu a binevoit sa emita decizia de incetare decat cu data de 21.12.2009, cand a fost si inregistrata la ITM.In tot acest timp nu am putut fi angajat, deoarece nu am putut ridica carnetul de munca.
In acelasi timp, nu mi s-a facut lichidarea nici pana in ziua de astazi, astfel nu am beneficiat de drepturile salariale pe cele 11 zile lucrate din luna octombrie, si nu am luat concediul de odihna pe anul 2009.Intr-o discutie cu unul din asociati pe care am avut-o astazi vis-a-vis de lichidare, mi s-a comunicat ca in urma inventarului, mi s-au oprit banii ca sa acopere lipsa.
1..Nu vi se poate opri din dr. salariale pentru inventar conform Codului Muncii
ART. 164 (1) Nici o reţinere din salariu nu poate fi operata, în afară cazurilor şi condiţiilor prevăzute de lege.
(2) Retinerile cu titlu de daune cauzate angajatorului nu pot fi efectuate decât dacă datoria salariatului este scadenta, lichidă şi exigibilă şi a fost constatată ca atare printr-o hotărâre judecătorească definitiva şi irevocabilă.
2.Pentru restantele de care vorbiti ca nu vis-a facut lichidarea sesizati ITM....pentru recuperare sesizati in paralel si Tribunlul din raza caruia domiciliati.