Am infiintat recent o firma de servicii de protectia muncii la care sunt asociat unic si administrator. Am intocmit dosarul pentru abilitare si l-am depus la Inspectia Muncii unde mi s-a spus ca trebuie sa fiu angajat cu contract de munca pe perioada nederminata in cadrul propriei firme. M-am conformat, am incheiat un contract de munca intre mine si firma mea si de la ITM mi se spune ca in calitate de asociat unic nu pot fi si angajat. Ce pot sa fac in situatia aceasta?
Se pare ca nu. Legea 441/2006 modifica legea 31/90:
138. Dupa articolul 196 se introduce un nou articol, artcolul 1961, cu urmatorul cuprins:
"Art. 1961. - (1) In cazul societatilor cu raspundere limitata cu asociat unic, acesta va exercita atributiile adunarii generale a asociatilor societatii.
(2) Asociatul unic va consemna de indata, in scris, orice decizie adoptata in conformitate cu alin. (1).
(3) Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societatii cu raspundere limitata al carui asociat unic este, cu exceptia cazului in care are calitatea de administrator unic sau de membru al consiliului de administratie."