avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 591 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturi in mediul toxic
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturi in mediul toxic

Exista o legislatie in care sa se precizeze acordarea unui litru de lapte pentru cei care lucreaza in mediu toxic (laborator chimic)? Am cautat si am gasit doar sporuri, nimic altceva. Precizez ca lucrez ca si doctorand, deci cu contract de studii, nu contract de munca.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 17:19, 4 Martie 2010
Este vorba de alimentatia pentru intarirea organismului (art.24 CCMN) acordata salariatilor care lucreaza pe toata perioada programului de lucru in locuri de munca cu noxe profesionale stabilite in conditiile HG 261/2001 si pentru care s-au emis avize de incadrare de catre MMPS si MSP.
Ultima modificare: Joi, 4 Martie 2010
ContSters42179, utilizator
Legea 319/2006 privind protectia si securitatea muncii
Art. 14. - Alimentatia de protectie se acorda in mod obligatoriu si gratuit de catre angajatori persoanelor care lucreaza in conditii de munca ce impun acest lucru si se stabileste prin contractul colectiv de munca si/sau contractul individual de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Toxicitate - substante chimice periculoase eugenipi eugenipi As dori sa aflu exact care este legea si articolul din lege care imi acorda jumate de litru de lapte/zi. Lucrez in laborator medical cu substante chimice ... (vezi toată discuția)
Criterii de acordare sporuri toxicitate cat woman cat woman De aproximativ 4 ani lucrez intr-un spital de stat in laboratorul de anatomie patologica ca operator date, deci sunt angajatul Dep. Statistica repartizat in ... (vezi toată discuția)