Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
am cumparat de la Orange un telefon care s-a stricat dar nu imi gasesc factura si garantia. Cu siguranta ca au ei o evidenta pe undeva clara din care sa reiasa ca am cumparat telefonul de la ei. Pot sa ma refuze sa-l repare?Pot sa ii "oblig" sa mi--l repare?
Prin prezentarea certificatului de garantie si al facturii faceti dovada datei la care a fost achizitionat produsul de catre Dvs. Aceste documente contin, printre altele, elemente de identificare a produsului, cumparatorului si garantiilor acordate.
Ca urmare, in lipsa acestor documente, nu veti putea beneficia de garantie.
Puteti solicita unitatii de service repararea produsului, dar contracost.