avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Conducere cu permis suspendat
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Conducere cu permis suspendat

Buna.Am si eu o poroblema: Am primit un aviz ca mi-a ajuns o recomandata de la IJP. Nu am ridicat-o dar ma gandesc ca ar putea fi o hotarare cu privire la suspendarea permisului pt acumulare de puncte.Lucrez ca sofer, asa ca nu ma gandesc sa o ridic. Intrebarea mea este : Daca sunt prins in trafic risc dosar penal sau doar suspendare? (atata timp cat eu nu am semnat vreo hotarare cu privire la asta)
Spuneti ca lucrati ca sofer... asta presupune ca ar trebuie sa cunoasteti Codul Rutier... in Codul rutier este prevazut faptul ca: conducerea fara permis constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoarea!... credeti ca are importanta daca ridicati sau nu recomandata????

Credeti ca in Codul Rutier este prevazut asa ceva????
Daca in baza de date a autoritatii exista inregistrat suspendarea persmisului,daca sunteti prins in trafic ,se incheie PV contraventie cu ridicare permis
car3men, cunosc codul rutier si daca stiu eu bine , scrie ca trebuie sa predau permisul in 5 zile de la data primirii instiintarii. Daca nu am primit nimic cand sa il predau? Multumesc de raspuns
ContSters133807 a scris:

Buna.Am si eu o poroblema: Am primit un aviz ca mi-a ajuns o recomandata de la IJP. Nu am ridicat-o dar ma gandesc ca ar putea fi o hotarare cu privire la suspendarea permisului pt acumulare de puncte.Lucrez ca sofer, asa ca nu ma gandesc sa o ridic. Intrebarea mea este : Daca sunt prins in trafic risc dosar penal sau doar suspendare? (atata timp cat eu nu am semnat vreo hotarare cu privire la asta)

Intrebarea dvs.,mi se pare,cel putin ingrijoratoare,mai ales ca pretindeti, ca sunteti conducator autor profesionist.