In prima jumatate a lunii ianuarie a.c. am trimis o cerere pentru incheierea unei polite de asigurare de viata cu acumulare de capital si am depus in contul firmei de asigurari suma de 1500 ron ( plata pe an intr-o singura transa). La cateva zile am fost sunat si mi s-a spus ca polita e in curs de procesare si ca-mi va fi trimisa la domiciliu in cel mult o luna de zile. De atunci niciun semn. Sigur ca banii fiind la domniile lor nu-i mai intereseaza. Consider aceasta neseriozitate din partea angajatilor firmei, angajati care nu numai ca pateaza imaginea firmei dar imi creaza mare neplacere. Din acest motiv nu vreau sa mai am de-a face cu aceasta firma ( ma intreb daca procesarea unei polite dureaza 2-3 luni, in cat timp ar acorda domniile lor o despagubire) si ca urmare intentionez sa le trimit o cerere de returnare a banilor - intr-o scrisoare cu confirmare de primire.
Va rog frumos sa-mi spuneti daca imi pot recupera banii si in cat timp ar trebui sa mi-i returneze.
Va multumesc mult pentru ajutor si timpul acordat.
Avand in vedere cele relatate, ar trebui sa le transmiteti un fax urgent prin care sa le comunicati faptul ca nu mai e necesara "procesarea" politei, ca, datorita duratei f. mari de emitere a unui document , nu aveti incredere in modul lor de lucru, etc. prin urmare, considerati contractul reziliat, cu repunerea partilor in situatia anterioara ( la dvs. cu returnarea banilor depusi).
Pe lângă posibilitatea de a primi polița la domiciliu , există și posibilitatea de a vă deplasa la sediul firmei de asigurare și solicitarea unei audiențe la conducerea asiguratorului și veți vedea că problema Dvs. se va rezolva instantaneu. În trecut și eu m-am ocupat de asigurări și din experiență vă spun că procedura de completare a unui formular de asigurare de viață nu durează mai mult de max. 30 de minute și formularul mai are de parcurs traseul intern al asiguratului, după care îl primești în mână, în cel mult 3 zile, desigur în funcție de asigurator. Doar ultima soluție trebuie să fie aceea de a se returna suma plătită drept primă de asigurare.
Spuneti ca ati depus in contul firmei acea suma de bani.Va referiti la faptul ca ati platit prin banca sau ati dat banii intermediarului?Aveti dovada platii?
Asiguratorul nu are niciun interes sa amane emiterea politei.Poate sunt alte probleme la mijloc.
Fiind vorba de o polita de viata probabil ca vi s-a cerut completarea unui chestionar medical sau eventuale analize. Altfel nu-mi inchipui de ce o durata asa de mare. Daca pe raza de domiciliu exista o agentie a acelei firme este bine sa o contactati si sa discutati direct aceasta problema.Sa aveti la dv. si documentul cu care ati facut plata primei rate.