Buna,
poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat.
Acum 2 luni mi-am schimbat locul de munca. Am fost de cateva ori la ITM cu decizia de incetare a contractului de munca pentru a-mi ridica carnetul de munca. Am avut si programare, data la care mi s-a spus ca ' este o mare problema, aveti doua carti de munca ' si ca acestea au fost ridicate de catre administratorul firmei de unde am plecat. Contactat telefonic, acesta mi-a confirmat faptul ca se afla in posesia celor doua carnete si ca dintr-o greseala au facut al doilea carnet. Si acum umbla prin audiente ca sa se anuleze al doilea carnet dar imi spune ca e mereu refuzat.
Ce trebuie sa fac pentru a se remedia situatia?
La angajare am dat o declaratie ca AM CARNET DE MUNCA , acesta aflandu-se in posesia ITM.
Pai nu mai sta dupa angajator, mergi la ITM, te interesezi de orarul de audiente la Inspectorul Sef adjunct pe probleme de evidenta a muncii (relatii de munca), mergi in audienta, expui problema si vezi ce solutie ti se da. Daca, consideri cand iesi din audienta lasi la secretariat (registratura) o cerere in acest sens si pastrezi copia cu nr. de inregistrare.
Nu cred ca iti raspunde cineva ca nu se poate. Nu e asa complicat, se anuleaza ultimul carnet de munca (care probabil are numai o pozitie) si se trece acea pozitie in carnetul celalalt. Cheia problemei este sa mergi in audienta :D
Raspunsul la sesizari se da in 30 de zile deci s-ar putea sa dureze mai mult dar, cred ca totusi ai dreptate elis, carnetele de munca fiind la angajator (nu are importanta din a cui vina) cred ca mai repede le duce angajatorul la ITM dupa un control decat cu "vorba buna".