Buna ziua,
Am mare nevoie de ajutor:(. Din 01.02 - 01.03.2010 am avut o angajata in concediu de odihna. A venit la serviciu in zilele de 02.03 si 03.03 2010 insa a depus cerere de incetare a activitatii cu data de 04.03.2010 pe motiv ca pleaca din tara. De atunci nu am mai reusit sa iau legatura cu ea. Intrebarea mea este daca sunt obligata sa-i platesc tot CO pe luna februarie in conditiile in care ea a plecat si nu mai are dreptul la 21 zile de concediu iar eu i-am dat un avans de 250 lei care oricum reprezinta mai mult decat i s-ar cuveni pt CO la care are dreptul. Cum trebuie sa procedez in situatia asta:wassat: Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Ca regula , concediul de odihna se efectueaza anual . Era bine de stiut daca pt anul anterior si-a efectuat in totalitate concediul de odihna .... in primul rand .
In al doilea rand decizia de incetare a activitatii o emite angajatorul care poate desface contractul de munca raportat la prevederile codului muncii , parte integranta a formalitatilor constituind-o si intocmirea fisei de lichidare prin intermediul careia puteti rezolva situatia - note de compensare , nota de imputare - dupa caz .