Conform noii organigrame s-a infiintat 1 post de sef birou .Mentionez ca lucrez in cadrul serviciului de 5 ani am fost pe studii mediu iar din decembrie 2009 postul mi- a fost transformat pe studii superioare (absolvire facultate). Ce posibilitati sunt pentru a ocupa functia ,cadrul legal .Multumesc.
Prin organizarea examenului de promovare pe un post de conducere, in conditiile legii...
Pentru FP se aplica HG 611/2008, pentru contractuali...legea bunului simt#-o (legea 330/2009 a abrogat toata legislatia privind organizarea promovarilor pentru contractualii bugetari si ne-a lasat...in aer).
Din pacate, nu puteti participa la concursul de recrutare, organizat pentru ocuparea functiei publice de sef birou. Pentru asta, va trebuie 2 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice( pe care din ce pricep , nu-i aveti, si nici nu se face vreo derogare de vechime). De promovare, iar nu poate fi vorba, pentru ca, trebuie sa indepliniti conditiile de studii, printre altele.Dat fiind ca ati postat in sectiunea " fct publici si problemele lor juridice" si fiindca ati fost destul de zgarcita in detalii, deduc ca e vb de o functie publica.:)