avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 831 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... un patron nebun
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

un patron nebun

Buna ziua.
Cum reusesc sa imi recuperez salariul pe perioada 15-30 februarie si banii pe concediul de odihna (perioana iulie-decembrie inclusiv) avand in vedere ca acum sunt in concediu medical pentru 5 zile incepand de luni 8 martie si patronul mi-a zis telefonic sa nu ma mai duc deloc.#-o.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:29, 12 Martie 2010
Trebuie sa mergeti la serviciu pana cand veti primi decizia de incetare a CIM. Atunci veti vedea si motivatia angajatorului.
Buna. In primul rand nu are dreptul sa te anunte telefonic. E egal cu 0. Te duci la munca si ceri sa ti se spuna de ce nu mai au nevoie de tine si in baza carui temei. Nu-ti da demisia. Nu semna nimic din ce crezi ca nu ai facut tu, referate, decizii de imputare etc. E simplu, daca ai contract de munca , poti reclama la ITM-ul din zona in care lucrezi, ca s-a facut un abuz in serviciu si se face cercetare. Nici o institutie nu vrea ITM-ul pe cap, crede-ma. E preferabil sa te de-a el afara decat sa iti dai demisia, macar sa beneficiezi de somaj.
La patron sa nu mai vin inseamna sa nu vin deloc ,sa nu calc pe proprietatea lui ,nimeni de altfel.Bineinteles sa nu vin dupa bani.Toti fosti angajati pur si simplu au fugit si nu au mai venit niciodata inapoi dupa bani sau sa incheie CIM
Apropo, ai semnat cumva , vreo hartie in alb, adica semnatura ta pe o coala de hartie alba? Daca da, e posibil sa te trezesti ca ti-ai dat demisia. Se practica de catre multi angajatori.
Va sfatuiesc sa v-a duceti la servici dupa terminarea concediului medical si sa solicitati sefului dumneavoastra sa v-a comunice decizia de incetare a contractului de munca,temeiul avut in vedere.