avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... un patron nebun
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

un patron nebun

Buna ziua.
Cum reusesc sa imi recuperez salariul pe perioada 15-30 februarie si banii pe concediul de odihna (perioana iulie-decembrie inclusiv) avand in vedere ca acum sunt in concediu medical pentru 5 zile incepand de luni 8 martie si patronul mi-a zis telefonic sa nu ma mai duc deloc.#-o.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:29, 12 Martie 2010
Avand in vedere complexitatea situatiei cat si evidenta imposibilitate a autoarei topicului de a solutiona personal,se impune sesizare oficiala la ITM,care va dispune masurile legale
Puteti sa mergeti la locul de munca insotita de un avocat sau un executor jucatoresc care poate fi martor ca ati incercat sa va prezentati la munca dar patronul nu v-a primit.
Asa cum vi s-am mai spus daca lipsiti 3 zile va poate concedia disciplinar si nu aveti nici o dovada ca nu v-ati prezentat servici pt ca vi s-a comunica telefonic sa nu va mai prezentati.
:offtopic: Interventie moderator
@ Pamfil Raluca

Nu ne dorim sa postati mai multe mesaje consecutive in aceeasi discutie. Daca aveti mai multe lucruri de spus, puteti folosi functia de editare a mesajului anterior.

Incalcarea Regulamentului forumului se sanctioneaza in prima faza cu avertisment, care va fi public si se va posta de catre administrator / moderator in sectiunea de anunturi oficiale a forumului. Abaterile repetate pot duce la inchiderea contului (banare), temporara sau definitiva.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediere abuziva onicutza onicutza buna ziua! am si eu o problema,ma poate ajuta cineva cu un sfat??sunt agent vanzari la o firma de distributie,lucrez de 3, ani de zile.saptamana trecuta seful ... (vezi toată discuția)