avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... un patron nebun
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

un patron nebun

Buna ziua.
Cum reusesc sa imi recuperez salariul pe perioada 15-30 februarie si banii pe concediul de odihna (perioana iulie-decembrie inclusiv) avand in vedere ca acum sunt in concediu medical pentru 5 zile incepand de luni 8 martie si patronul mi-a zis telefonic sa nu ma mai duc deloc.#-o.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:29, 12 Martie 2010
Nu ,nu am semnat.Asa cum am mai spus este un patron nebun.Pe cine va vedea in curtea lui il va snopi cu bataia,nu el ci angajatii lui,niste macelari- la propriu.
Am auzit cazuri mai vechi ,si cine nu a auzit de Firma CLAS INTERPROD?
De programe non stop la serviciu si apoi plecari in curse lungi prin tara ,fara concedii si invoiri,puscarie curata.Nici macar cu avocat nu pot intra la el in curte.
Ok, am inteles, cunosc genul de patron. Atunci ar trebui sa primesti acasa o adresa de la firma prin care iti cere sa te prezinti la locul de munca pentru clarificarea situatiei ca angajat. Te rog sa te prezinti. Ai mare grija, acum mai nou, angajatorul (daca iti desface disciplinar contractul , adica neprezentarea la munca 2-3 zile la rand) trebuie sa dovedeasca ca a avut nevoi de tine la munca si tu nu te-ai prezentat. Poti f. bine sa nu semnezi decizia de concediere cand te duci la sediul firmei. Iti ceri si fisa de lichidare, daca ajungeti la o oarecare intelegere. Nu semna nici un stat de plata daca nu ti-a dat banii, asa poti dovedi la ITM, ca nu ai luat banii. Sunt multe portite, dar poate nu ajungi la un proces.
Pt 2000 ron nu stiu daca merita sa ajung la proces.drept este ca am nevoie de bani.De servici inca nu sunt probleme ca imi pot gasi.Multumesc mult